Dag 1

Publicerat i: Allmänt
 
Idag har jag repat bilen. Inget jättenytt för alla som känner mig sedan tidigare, för två år sedan repade jag grannens bil. Det är lite jobbigare att repa sin egen bild dock. Ska försöka fixa det med lite poleringsvax eller något sen.

Det är i och för sig inte dagens utmaning. Jag har ställt till det gör mig så jag får fixa det, kan inte använda det som min första utmaning att göra något nytt. Första utmaningen är att lista mina rädslor. Innan dagen är slut ska jag ha en lista färdig på 10 saker som skrämmer mig mest, bara så jag vet var jag ska leta utmaningar senare när det börjar bli ont om sådant.

En av sakerna som jag vet kommer att hamna på den här listan, i alla fall när min kära make får syn på den, är skidåkning. Ja älskling, den kommer att hämna här, men kan vi ta den någon gång i slutet av dessa månader? :D

En färdigställd lista på 10 saker som skrämmer mig mest kommer att publiceras imorgon tillsammans med morgondagens utmaning.Det blir bra det här! Hoppas ni följer med, har gått tillbaka till blogg.se den här gången. det känns mer bekant ändå :)
 
Avslutar med en bild tagen för två veckor sedan då jag lyckades med en svår håruppsättning på mig själv! Det var en bra utmaning.
 
Trevlig helg.
 
 

Neds signing out #letthe90daychallengebegin!
#1 - - Anonym:

Vad roligt! Lycka till ska bli riktigt spännande att följa 😊