Dag 4

Publicerat i: Allmänt
Jag var nöjd med brödet igår, de såg jättefina ut faktiskt. Däremot tyckte jag att de hade kunna vara lite mer smakrika. Jag följde ju ett recept och det var bra gjort, men brödet var för ljust tycker jag, något jag hade uppmärksammat om jag hade läst den delen på receptet där det stod 8 dl vetemjöl 😊 Ja ja får baka mörkt nästa gång!
Det går jättebra med länderna förresten! Jag har förstått att för att det ska fastna och jag ska lära mig på riktigt så måste jag förstå historien bakom länderna också. Daniel är jätteduktig på geografi och historia så jag frågar och han förklarar pedagogiskt och utförligt, tack azizam. 
Idag har jag en stressig och lite småjobbig morgon än så länge. Höll på att bli påkörd av en taxi på väg till flygplatsen. Jag sitter på ett plan på väg till Göteborg nu. Dagens utmaning är att verkligen vara i stunden. Jag har till och med med mig mina glasögon så jag kan se allting ordentligt och inte vara "någon annanstans". Får se hur det går, jag är lite överallt med tankarna just nu!
 
 
 
Neds signing out #ooopsgotogo!
#1 - - Anonym:

Lycka till med dagen👍💖

Svar: Tack det har varit en bra dag så här långt i alla fall :)
Neda